Dostałem maila od znajomego (z branży). Pokazuje dość wyraźnie, że w ciężkich czasach nie ma sensu opierać własnych dochodów wyłącznie na niepewnych dochodach w świecie finansów. Cytuję w całości:„Wczoraj naszedł żonę sprzedawca odkurzaczy. Coś tam tłumaczy, objaśnia, zachęca, ale żonka mówi, że jej nie stać na ten odkurzacz. Gość na to: ok., w porządku rozumiem, ale wie Pani ja jestem także doradcą finansowym, może pomóc?„

2 Komentarzy
Skomentuj rak Anuluj pisanie odpowiedzi
Klauzula informacyjna
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska S.A. („My” lub „DM BOŚ”) z siedzibą w Warszawie (ul. Marszałkowska 78/80, 00-517 Warszawa).
Będziemy przetwarzać, Pani/Pana dane na potrzeby udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana zapytanie, możliwości skorzystania z usługi oferowanej przez DM BOŚ, a także realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów, tj. rozpatrywania skarg oraz obrony przed roszczeniami. Ma Pani/Pan prawo dostępu do danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia. W dowolnym momencie może Pani/Pan także wnieść sprzeciw, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją, wobec przetwarzania Pani/Pana danych dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów DM BOŚ. Może się Pani/Pan z nami skontaktować wysyłając e-mail na adres: makler@bossa.pl lub list na adres: ul. Marszałkowska 78/80, 00-517 Warszawa, dzwoniąc na infolinię pod numer + 48 225043104 lub odwiedzając jedną z naszych placówek (lista dostępna pod http://bossa.pl/dmbos/oddzialy/). Może Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych m.in. korzystając z e-mail: iod@bossa.pl lub listownie na nasz adres.
Więcej informacji o przetwarzaniu Pani/Pana danych, czasie przechowywania, prawach i sposobach kontaktu znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Gościu był trochę tendencyjny,ale moja żona ma liczącą się w Polsce hodowle szynszyli.Dywersyfikacja to zróżnicowanie!
Takich ludzi od wszystkiego w tym też pseudo-doradców finansowych jest mnóstwo a ich liczba ciągle rośnie bo to niestety marketing wielopoziomowy. Zero praktycznej wiedzy tylko to co na szkoleniach do główek wbiją (wcześniej je piorąc) 😉