Po niezbyt fortunnym haśle reklamowym walczącego o poprawę wizerunku BRE Banku (wraz z detalicznym mBankiem) – „Inaczej nie umiemy”, który aż prowokuje do przeróbek i parodii, kolejny bank rozpoczął kampanie reklamową z równie niefortunnym hasłem.
Dziś kilkukrotnie mijałem bilboardy z hasłem „Nieziemski rachunek dla firm” banku BPH.
W ubiegłym roku kilka naszych banków wystawiły „nieziemski rachunek” firmom, którym zachciało się bawić opcjami, i choćby dlatego kreatywny obmyślający to hasło powinien wiedzieć, że zwrot „konto” w zestawieniu ze słowem nieziemski byłoby bardziej neutralne.

5 Komentarzy
Dodaj komentarz
Klauzula informacyjna
Kryzys jest wszędzie 🙂
niestety, panie Grzegorzu, ta sama recesja ostatnio dotknęła również pańskiego bloga. zdecydowana większość wpisów coś krytykuje, najczęściej słusznie, ale jednak mnie ten blog przyciągnął bardzo ciekawymi analizami i spostrzeżeniami, a nie ciągłym narzekaniem…
hehe a to mnie rozbawili 😉 Jak się pomylą, to prawdę mówią banksterzy. Co się dziwić siedzą takie paniusie w bankach i gnioty tworzą bo „inaczej nie umieją”
@STan
To jest komentowanie otaczajacje rzeczywistosci a nie krytyka 😉
Mysle, ze jeszcze kilka tygodni nie bede w stanie zajac sie wiekszymi problemowymi tekstami. Stad takie krotkie „obserwacje”
Niedawne hasło reklamowe konta kierowanego do młodych ludzi (BZ WBK) – „Młodych nie doimy!”
Wniosek – starzy niech lepiej zmienią bank