Recesja na rynku kreatywnych?

Po niezbyt fortunnym haśle reklamowym walczącego o poprawę wizerunku BRE Banku (wraz z detalicznym mBankiem) – “Inaczej nie umiemy”, który aż prowokuje do przeróbek i parodii, kolejny bank rozpoczął kampanie reklamową z równie niefortunnym hasłem.

Dziś kilkukrotnie mijałem bilboardy z hasłem “Nieziemski rachunek dla firm” banku BPH.

W ubiegłym roku kilka naszych banków wystawiły “nieziemski rachunek” firmom, którym zachciało się bawić opcjami, i choćby dlatego kreatywny obmyślający to hasło powinien wiedzieć, że zwrot “konto” w zestawieniu ze słowem nieziemski byłoby bardziej neutralne.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

5 Komentarzy

  1. reptile

    Kryzys jest wszędzie 🙂

  2. Stan Tymiński

    niestety, panie Grzegorzu, ta sama recesja ostatnio dotknęła również pańskiego bloga. zdecydowana większość wpisów coś krytykuje, najczęściej słusznie, ale jednak mnie ten blog przyciągnął bardzo ciekawymi analizami i spostrzeżeniami, a nie ciągłym narzekaniem…

  3. exnergy

    hehe a to mnie rozbawili 😉 Jak się pomylą, to prawdę mówią banksterzy. Co się dziwić siedzą takie paniusie w bankach i gnioty tworzą bo “inaczej nie umieją”

  4. GZalewski

    @STan
    To jest komentowanie otaczajacje rzeczywistosci a nie krytyka 😉

    Mysle, ze jeszcze kilka tygodni nie bede w stanie zajac sie wiekszymi problemowymi tekstami. Stad takie krotkie “obserwacje”

  5. Krzysztof

    Niedawne hasło reklamowe konta kierowanego do młodych ludzi (BZ WBK) – “Młodych nie doimy!”

    Wniosek – starzy niech lepiej zmienią bank

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Proszę podać wartość CAPTCHA: *