[materiał z archiwum GZ/salon24, oryginalny link z dyskusjami]

Jakiś czas temu wspomniałem o reklamie telewizyjnej jednego z funduszy, której generalnie przeciętny odbiorca nie rozumie – bo nie wie zupełnie o co chodzi.

reklama, czyli księżniczka bezdomna

Przedwczoraj w Rzeczpospolitej znalazła się maleńka notka:

“Ambasada Rumunii w Polsce wysłała właśnie do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji protest przeciwko reklamie telewizyjnej PKO TFI. Jest ona emitowana od kilku tygodni. Występują w niej Artur Żmijewski jako spadkobierca fortuny i inwestor oraz Magdalena Czerwińska jako rumuńska księżniczka.”

Jakoś specjalnie nikt się chyba tym nie przejął. Cały absurd tej sytuacji polega na tym, że wiele reklam odwołuje sie do stereotypów, za każdym razem ambasada jakiegoś kraju ma protestować, że to nieprawda?

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Proszę podać wartość CAPTCHA: *