Spółka AS Motors zadebiutowała na GPW w 1999 roku jako dealer samochodów dostawczych.
W samym szczycie ?hossy interenetowej? podjęto decyzję o zmianie nazwy na 7bulls.com i zajęciu się działalnością internetową.
Nazwa zawierała wszystkie modne wówczas element: ?.com? – żeby nikt nie mial wątpliwości i ?cyferkę? – bo taki był ówczesny sznyt
W 1999 roku jako dealer samochodów, zysk netto spółki wyniósł 2,3 mln PLN
W 2000 roku było to 1,4 mln PLN
Na początku 2001 roku na konferencji prasowej Zarząd poinformowal ?7bulls.com SA przewiduje, że przychody z działalności w branży IT wyniosą w tym roku około 10 mln zł, przy niewielkiej stracie?
Strata za 2001 rok wyniosła 10,3 mln PLN. W następnym roku 9,2 mln.
W biznesie internetowym firma się nie sprawdziła
Na przełomie 2006/2007 spółka podjęła decyzję o zmianie nazwy i branży działania. Celem stała się modna w tym czasie deweloperka. Nazwa brzmiała Triton Development.
Tym razem w nazwie wykorzystano element mitologiczny ? na fali mody wykreowanej przez Romana Karkosika, i oczywiście ?Development?, żeby nikt nie miał wątpliwości.
[materiał z archiwum GZ/salon24, oryginalny link z dyskusjami]

1 Komentarz
Dodaj komentarz
Klauzula informacyjna
Interesujące. Zarządowi brakowało chyba piątej klepki 🙂 skoro się wykazali aż taką inercją działania (tj. zmiany nazwy dwukrotnie w krańcowych momentach hossy). No chyba że to była jakaś celowa zagrywka. Hmm… była?