„9. Rozmowy w Internecie rodzą nowe, silne formy społecznej organizacji i wymiany wiedzy.

10. W efekcie rynki stają się inteligentniejsze, lepiej poinformowane, bardziej zorganizowane. Udział w internetowym rynku zmienia ludzi w sposób fundamentalny.

11. Ludzie na internetowych rynkach zrozumieli, że otrzymuję o wiele lepsze informacje i pomoc od siebie nawzajem niż od sprzedawców. To tyle, jeśli chodzi o korporacyjną retorykę o dodawaniu wartości.

12. Nie ma żadnych tajemnic. Rynek w Sieci wie więcej niż firmy na temat ich własnych produktów i rozgłasza to dokoła bez względu na fakt, czy wiadomości te są dobre czy złe. „Manifest Clutrein

Czekałem na to, aż więksi pasjonaci ode mnie znajdą luki w technicznychzapowiedziach firmy Veno dotyczących nowego fantastycznego samochodu. Długo nie trzeba było czekać. Jeden z forumowiczów z portalu gazeta rzucił nazwę – Lamborghini Reventon. No więc zobaczmy

prototyp Veno Automotive kontra Lamborghini Reventon. Reszta fotek do ściągnięcia ze strony Veno Automotive oraz po wpisaniu w google hasła Lamborghini Reventon

Veno czy Lamborghini

Czyżby całą fabryka Veno to jakiś program do grafiki?

13 Komentarzy

  1. TS

    Właściciel firmy: "Zdziwiłby się pan, jak wielkie firmy pytały nas o ten samochód" – w sumie trudno się dziwić, podobieństwo do Lamborghini Reventon uderzające, jakby sprzedawali podrobionego Windowsa to pewnie jeszcze większe firmy przysłały by zapytania taki produkt 😀

  2. krzywy

    http://biznes.interia.pl/news/veno-automotive-sa-podpisala-list-intencyjny,1084988

    "Zarząd VENO SA poinformował iż wspólnie ze swoją spółką zależną VENO Automotive SA rozpoczął negocjacje umowy inwestycyjnej mającej na celu przejęcie 100% udziałów w spółce posiadającej kilkunastoletnie doświadczenie w budowie samochodów sportowych" (…)
    "Automotive została zawiązana w lutym tego roku przez notowaną na NewConnect spółkę VENO, w celu produkcji limitowanych serii samochodów sportowych o wysokich osiągach napędzanych m.in. alternatywnymi źródłami energii, takimi jak prąd elektryczny czy ogniwa paliwowe. "

    buahahahahahahahahahahahahahahahaha 🙂
    Firmy rangi Toyota,Honda,Lexus poswiecaja miliardy na badani alternatywncyh zrodel energii. Bardzo powoli wrzucaja na rynek swoje produkty – glownie ze wzgledu na efektywnosc i cene. A tu firma z nikad chce zajac sie tym samym?? Rownie dobrze mogliby produkowac rakiete, ktora zabierze smialkow na Marsa…

  3. krzywy

    @gzalewski: "Czyżby całą fabryka Veno to jakiś program do grafiki?"

    http://www.autocentrum.pl/go/338__Polskie_supersportowe_auto_-_Veno_Automotive_cz.2 – __2______590970450__-1.html
    Prosze sprawdzic jak wyglada "centrum inzynieryjne" Veno :).
    Ten grafik to pan w prawym dolnym rogu operujacy tabletem graficznym… 🙂

  4. Leon_Zawodowiec

    Bryka mi się podoba, bez dwóch zdań

  5. Jacek_

    Ale tam… Wy się śmiejecie, a to po prostu zwykłe nieporozumienie. Poprzez termin "budowa samochodu" oni rozumieją kupienie Lamborghini, przypięcie paru bajerów tu i ówdzie i sprzedanie 20% drożej. O ile tylko znajdą się naiwni, przepraszam zainteresowani, kupnem to jest to nawet niezły biznes 😉

  6. gzalewski

    bardziej branzowe miejsca juz miesiac temu zajmowaly sie sprawą 🙂
    http://www.autogaleria.pl/forum/showthread.php?t=8787

  7. systemowiec

    Zawsze czytając na temat takich obietnic mam przed oczami cytat z Boskiej Komedii, który wisiał nad jedną z pracowni w mojej szkole średniej : "Porzućcie wszelką nadzieję , Wy którzy tu wchodzicie" 🙂

  8. kolega Solorza

    tak, będzie na prąd, ogniwa, makulaturę i żelki Haribo, wielkie LOL. żaden kierowca nie poskromii tej bestii z baterią pod maską.

  9. gzalewski

    ktos sie pokusil o to co chcialem zrobic sam:
    http://www.artificialcore.com/veno/

  10. Kalcm

    Ależ poczytny autor.
    Ci którzzy kupili pomimo „intelgentnych” analiz autora tego arykułu zarobili całkiem godziwie.
    Pozdrawiam
    Analityka Kompromitację

  11. gzalewski (Post autora)

    Szanowny Czytelniku Kalcm…
    ale O CO CHODZI????
    jakich analiz?, kto zarobił? na czym zarobił? kiedy ktoś kupił? W lipcu 2008?
    zaciekawiony Skompromitowany Analityk

  12. lesserwisser

    Deja vu no 6 ?

    Co się dzieje, przechodzą jakieś kocomołki z 2008 roku a moje wpisy o ETFach w wątku „Jak się nie ma co się lubi”, wypracowane w pocie czoła, się nie pojawiają ani w najnowszych komentarzach ani na liczniku wpisów??

    Czyżby cenzura wewnętrzna, czyżby temat trefny, a może filtr założony na lessera, czy tylko prozaicznie licznik się zaciął na 24 (a powinno być już 26).

    Jak się zacięło to proszę poruszyć wajchą.

  13. gzalewski (Post autora)

    lesser poszło, jakos w trybach sie zacielo faktycznie (duzo linkow)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Proszę podać wartość CAPTCHA: *

Klauzula informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska S.A. („My” lub „DM BOŚ”) z siedzibą w Warszawie (ul. Marszałkowska 78/80, 00-517 Warszawa). Będziemy przetwarzać, Pani/Pana dane na potrzeby udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana zapytanie, możliwości skorzystania z usługi oferowanej przez DM BOŚ, a także realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów, tj. rozpatrywania skarg oraz obrony przed roszczeniami. Ma Pani/Pan prawo dostępu do danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia. W dowolnym momencie może Pani/Pan także wnieść sprzeciw, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją, wobec przetwarzania Pani/Pana danych dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów DM BOŚ. Może się Pani/Pan z nami skontaktować wysyłając e-mail na adres: makler@bossa.pl lub list na adres: ul. Marszałkowska 78/80, 00-517 Warszawa, dzwoniąc na infolinię pod numer + 48 225043104 lub odwiedzając jedną z naszych placówek (lista dostępna pod http://bossa.pl/dmbos/oddzialy/). Może Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych m.in. korzystając z e-mail: iod@bossa.pl lub listownie na nasz adres. Więcej informacji o przetwarzaniu Pani/Pana danych, czasie przechowywania, prawach i sposobach kontaktu znajduje się w naszej Polityce Prywatności.